LEGO 奧運會


一日一法文: 奧運 = Les Jeux Olympiques
琴日的開幕典禮真的很精彩, 最後李寧的空中漫步都係高潮所在, 全個香港都有奧運熱...."支持中國隊", "中國加油"的口號周圍都會聽到, 但到底有幾多人唔係人云亦云既呢???我知我地已經回歸祖國, 要支持下, 但我真係覺得好多人都係好假架law.....最唔鐘意就係電視d旁述一d都唔中肯, 唔理乜都好都讚中國, 我覺得咁樣係唔pro law....
但全城奧運的確係真既, 街上, 商場既電視直播大把人企係度睇, 要睇做乜唔返屋企呢??? 又唔係好似以前世界盃咁得cable 有??? 所有都有奧運既主題.... 我最鐘意新世紀既LEGO 奧運會呀... 好得意架!
<個人覺得最正既水立方>







<鳥巢>


<風帆賽事@青島>


<馬術@香港>


<四合院&後面既選手村>


仲有好多, 但唔係太sure 係乜....
Joey at 08/11/2008 10:19 pm comment
多謝你欣賞 唔sure係乜唔緊要 最緊要睇得開心
Joey at 08/11/2008 10:19 pm comment
你都話LEGO城正 咁你去咗睇展覽未呀? 去咗影相未? 月尾就完喇 城內LEGO人仔不時走動的 趣怪情景每次不同 記住要認真少少影相記錄呀 LEGO運動迷城迎奧運 地點旺角新世紀廣場 希望你多多支持本地LEGO創作 再來幫忙填份問卷, 我哋下次砌LEGO會改善的 http://www.hklug.hk
大頭薯仔 at 08/13/2008 12:20 am reply
我去左睇啦, 係咪你砌架 ?

沒有留言:

張貼留言