薯仔@越南HCM - 可以再食多次嗎?


Quan An Ngon (138 Nam Ky Khoi Nghia, Q.1)
雖然法國大餐好食, 但我呢d窮人好似都係對d 平民化既鐘意d. 所以Quan An Ngon 先係我既首選....呢間食順化菜 (但我都唔知順化菜係乜)既餐廳, 基本上去過越南既都會食, 同埋介紹, 我去食左一次之後, 日日都想去食多次, 但次次行過都好多人同冇位..... 真係好好食同抵食架....


環境都好ok, 唔會太迫, 本地人同外國人一半一半左右...


我地兩個人叫左五個dishes: 牛肉河粉, 蔗蝦米紙卷, shrimp in vietnamese sauce (原本以為伙大頭蝦, 但都好好, 有D spicy), vietnamese pancake(事前完全唔知係咩, 只因見佢價錢唔貴, 又加左價(好野先會加價架ma), 咪叫黎試下, 但結果係一般啦) 同埋bbq 魷魚(好好食, 但sauce 好正, 清得最快既一碟),  再加兩杯飲品, 埋單先 VD250,000....可惜我已經食唔落啦.....
最後要提係d waiter 好好人呀, 有個唔識英文既waiter, 見我地對知d 米紙唔識搞, 主動教我地.....

沒有留言:

張貼留言