薯仔@越南HCM - 搵食失敗記


今次既旅程我地都算食好住好, 但都有失敗既例子, 有d網友之前既介紹係唔啱我地既.....
Nhu Lan (50 Ham Nghi, Q.1)

呢間係食面包出名的, 因為肥仔最鐘意食面包, 所以我地一心諗住食法國面包夾扎肉, 當我地到門口, 有人已經因為舖面既local 情況而想縮沙, 但我又想試下d 地道野, 見間舖都多人&menu 又有英文, 咪入去食下law....唉, 真係完全唔啱食law......杯mixed juice 好飲, 但個面包太complicated 啦, 除左扎肉之外, 仲有好多我地唔唔知係乜既餸同sauce, combine 埋個味真係好怪..... 仲有個粉卷, 之前有人介紹, 咪叫黎試下, 勁唔得law, 好明顯係放左好耐, 個粉皮都幾硬, 我食左一半就食唔落..... 埋單VD 29,000.... 係平, 但真係唔掂law!!!

Diamond Plaza Foodcourt (係紅教堂隔離)

Diamond Plaza 都可以算係HCM 度好高檔既百貨公司, 所以入面個FOODCOURT其實都幾貴. 好似香港咁, foodcourt 有各個地方既野食.... 呢度d野唔係唔好食, 係我地叫錯jei..... 個蔗蝦都好好食....仲有個蒸粉卷都ok... 可惜叫錯左個pig assorted noodle.... 我以為係好多唔同既粉mixed 埋架..點知係assorted pig wor!!!!! 我地都唔食內臟架ma....對住碗野都唔知點...... 仲有, 唔好叫smoothies 飲呀, 唔好飲之外仲好滯架....(但即使係香港都好多唔好飲or 錯既smoothies, smoothies 唔係沙冰呀, 唔該!)



<呢個蔗蝦好食既, 而且勁大舊>
頭頓(Vung Tau) 食海鮮
頭頓係HCM 最近既一個渡假地方, 果度都好RELAX 同好靚, 好有外國FEEL... 我地果日去完耶穌山之後, 諗住去沙灘行下同食野, 沙灘度好多小販賣野食, 有燒大頭蝦, ETC..仲有沙灘椅可以坐, 都好正架.... 但我地到既時候, 天上有一大舊黒雲, 結果d小販都準備收檔..... 於是我地諗住返去碼頭果邊食, 諗住果邊都會有restaurants... 但原來d 餐廳係前灘附近, 行去都有一段距離, 再加上驚個天唔知幾時落狗屎, 又勁大風, 的沙滿天飛, 又怕miss左尾班船, 最終我地係碼頭既Lotteria 食....而Lotteria 係我最唔食既 JUNK FOOD 呀......好慘好慘......
at 10/22/2008 10:20 am comment
如果想去頭頓,藩切,古芝,芹直...五日四夜夠唔夠? 有冇local tour, 值唔值得去?
大頭薯仔 at 10/23/2008 12:15 am reply
我覺得有d唔夠時間wor, 你可能好多時間都會花左係搭車/船度, 去頭頓因為d船唔太密可能都要預一日(除非你好早出發), 藩切要兩日tour, 古芝可以半日, 芹宜都要兩日.... 但你都可以check 下d local tour, 會唔有團一次過cover 哂咁多地方, 唔駛你分開報, 但你最好放棄最少一個地方. local tour 既話我都會介紹sinh cafe, 夠方便又多人報, 一定出到團
at 09/21/2008 07:00 pm comment
麻煩你, 如果4日3夜夠唔夠玩,  請回覆
大頭薯仔 at 09/21/2008 10:40 pm reply
4日3夜都ok 架啦, 你想去咩地方先, basic 要去既地方都應該可以去哂.

沒有留言:

張貼留言