薯仔@越南HCM - 電單車的慘痛回憶

越南有電單車王國之稱, 基本上個個本地人都會有一部電單車, 去HCM 之前, 有人話過行路的人一定係遊客, 因為本地人都會係電單車上....當地既的士司機都話"motors, crazy crazy..."
所以我覺得係越南過馬路係好危險架, 因為D 電單車會係四方八面咁過黎, 佢地當地又冇交通燈咁滯, 真係睇佢讓唔讓你架咋, 有時佢讓你但係咁繞開去第二邊都幾牙煙架, 特別係落雨既時候, 真係好怕佢地會洗軚LAW....




佢地落雨都仍然係電單車生活架wor. 但會加多件雨樓包埋架車, 個個都係同一款, 但唔同色...




係越南要小心既唔單止係馬路上既電單車, 仲有停左係度果d, 唔係就會好似我咁出事架啦.... 因為佢地個個都有電單車, 所以會有好多停左係行人路, 我果日就係行係呢d堆滿哂電單車既路時唔小心, high 到其中一部既死氣候 (我估), 痛到我即時彈起呀, 雖然已經即時處理左個傷口, 但返到香港都係手尾長.......2級燒傷呀!!!! 再加上我因為當時冇乜事, 都冇係當地睇醫生, 保險都CLAIM 唔到呀!!!!!十個慘!

p.s. 好似當地一部電單車幾千蚊就有啦!!


Ken at 08/27/2008 04:31 pm comment
Wow...lots of motorcycles!

沒有留言:

張貼留言