薯仔@越南HCM - PHO!!!!!


去到越南, 又點可以唔食下越南河粉呢, 越南牛肉河粉叫PHO. 佢地果邊分得好仔細架, 最普通既叫 PHO BO, 其他果D 牛肉粉通常都會有牛什同D內臟, 所以叫既時候要小心D. HCM最多食PHO 既舖頭一定係PHO 24, 直情可以同7-11 比, 緊有一間係附近, 我第一日出去食Dinner 既時候就發現一間係門口, 我地仲話晚晚都可以去食消夜, 而且d waiter 都好好人, 我地去叫外賣, 等既其間坐低之外, 仲比杯茶我地飲, 香港一定唔會咁啦....
PHO 24



黑麻麻迷路記 - 其實都唔算迷路既, 只係個地點係我地既expectation 之外jei... 事緣我地有一晚諗住食號稱"唔食過唔算去過越南"既 PHO LE (413 Nguyen Trai, P.7-Q.5) , 諗住唔算太遠可以行路去, 點知行到果條街先知出事, 我地係街頭, 間野係街尾, 中間差成幾百號, 再加上夜晚, 條街勁黑之餘, D 本地人又望住哂, 結果唯有放棄, 原本諗住之後去食返, 但因為已經食左太多晚既PHO食厭左, 最終冇去呢間食LU, 但食過既人都話好食, 大家都可以去試下!

沒有留言:

張貼留言