薯仔@越南HCM - 食到飽既法國大餐

我最鐘意既菜色, 有日本, 意大利同vietnam..... 牛肉河粉好好食呀, 但最鐘意都係啲越南小食, 所以今次去vietnam, 用左好多時間去plan 食d 乜.....
Au Manoir de Khai (251 Dien Bien Phu, Q.3).

首先, 法國大餐一定要食, 越南曾經係法國既殖民地, 但我都唔明點解係法國既殖民地就等於法國菜一定好食, 但本住要食餐豪既精神, 我地一到HCM 既第一餐就去左Au Manoir de Khai , 點解會去食Lunch 呢? 因為平一半law. 之前online 見佢set dinner 個menu 貴set lunch 一倍,  又好似會多到食唔哂, 咁咪食lunch law. 但原來都冇set lunch 既, 最後我地都係跟menu 叫.




唔知係我地去既時候已經1點, 定其他原因, 全程都得我地兩個, 而serve 我地既人就有3個, 我地好似包場咁, 好正!



龍蝦湯, d 龍蝦勁大塊.


主菜黑松露牛柳, 好食...


食主菜之前既柚子surbert. 下面仲有d 紅酒, 好香柚子味, 我最鐘意呢個..
成餐飯都好滿意, 連成日話食法國菜唔夠飽又唔啱食既肥仔都話得, 呢餐食左VD 1,500,000.......但因為D waiter 要serve 我地, 不停望下望下咁, 令我有係金魚缸既感覺

沒有留言:

張貼留言