薯仔@越南HCM - Sinh cafe之江湖地位?! (Part 2)

Cao Dai & Cu Chi Tunnel One Day Tour

第二次join local tour, 一上車, 又係同一個tour guide....一上車就問我地, "do you remember me??" 唉..... 但全日我不停咁話佢係上次個guide既孖生兄弟, 呢日佢不停咁搞gag..."my name is duc, not duck...." 滴汗.....仲記得上次佢話d 動物酒時, "man more powerful" 真係笑死人啦.....



今日又見識到Sinh cafe 既厲害, 張receipt 安排埋座位, 等大家唔駛搶位坐... 之後3 個鐘頭既車程, 中間安排大家落車break 下去toilet, 係一間handicraft 工廠停車, 全程冇提過呢間廠, 但d外國人叫到d handicap 既工人, 又係佢地最interest 既handmade handicraft, 真係好大機會會買野law.. 一睇到間廠d價錢, 全部USD, 又有咁大個Showroom, 好明顯係sell 野架law...
古芝地道, 係當年打美軍時用既...爬地道既時候有啲驚, 我後面啲人全部提早出哂去, 搞到我包尾, 唯有死跟前面個鬼仔, 爬出黎既時候全身出哂汗.....

\


但今個local tour 好多時間搭車law. 其實係vietnam 旅行真係spend 左好多時間係交通上, 到last day 既時候先發現好多地方都未去過, 平時行既地方, 可以唔駛地圖都得, 但最後又比我地發現好多新地方可以行而又冇時間.....下次去旅行要注意下先...

沒有留言:

張貼留言