薯仔@越南HCM - Sinh cafe之江湖地位?! (Part 1)

今次去vietnam玩一啲都唔難, 因為我地會join local tour. 睇咗好多既blog 同介紹, 都係講呢間叫sinh cafe 既travel agent... 咁我地都跟大隊join 佢地既local tour. 一日去左mekong delta, 一日去左古芝地道....兩日既行程都咁啱係同一個tour guide, 以usd10左右既價錢, 有咁既package.... 今時今日咁既服務資素太好啦!!



<朝朝都會出現既場面, 唔同國籍既人都係度集合.....我都想知周圍拍緊烏繩既agents, 除左眼紅之外, 仲可以點??>
Mekong Delta (My Tho & Ben Tre) one day tour

一個搭船多過搭車既團, 主要係Ben Tre 附近既島參觀, 主要係nature 方面既, 全個tour 得我地兩個係香港人, 但好多法國人呀, 不停都聽到周圍d人parler francais!!! 都有d衝動同佢地practice 下我啲BB 班LEVEL.....




<全日四島遊既地圖>

呢個團都有幾多sell 野位, 但唔似香港d 旅行團咁hard sell....最搞笑係個tour guide 一講完就趕我地走, 唔比時間我地買野.....可能佢肚餓趕住食lunch 呱??


<我地既lunch, 可樂係自己買的, 仲有菜湯同龍眼tim!!! 件bbq 豬扒好好食>
食完lunch 之後, 就參觀其他地方, 仲有生果食做tea... 之後就坐秈舨遊河, 我地得兩個人, 於是就同之前識左既德國女仔一條船....join local tour既另一個特色就係可以識其他國家既人, 特別係d 五六日既tour, 但我地呢個tour 得一日, 所以冇乜機會....\\




<小朋友都出黎搵食, 仲快過大人tim>

其實我由一開始個tour已經開始研究sinh cafe , USD 10 位, 包食包車包tour guide, 仲有支水同nuts, 到底點圍本呢, (我睇返酒店既tour, 同一個團要USD 30-40架) 而且佢個tour 既planning 都好好, 完全唔行回頭路, 個個島都係一條路行一個圈咁....佢個tour guide 都係我研究既範圍, 佢日日咁出團, 講英文應該多個vietnamese wor!!! 而且佢仲自己做埋講解啲製作過程... vietnam 啲人英文唔多得既前提下, 佢人工到底幾多呢????

沒有留言:

張貼留言