MAMMA MIA



今日終於去左睇MAMMA MIA. 我真係恨左睇呢套好耐啦, 一直都好想睇佢個Musical, 但次次香港有得做既時候都唔知點解去唔到睇, 暑假既時候比我係APM 既Toilet (最鐘意APM PALACE 既地方就係個TOILET) 發現左會有movie版勁開心, 都等左幾個月啦....
我發現呢套戲時仲未有中文名, 之後係MTR 見到套戲叫媽媽咪呀時都覺得好搞笑, 好少會咁直接Translate 架ma, 但之後諗過又真係諗唔到其他名wor, 唔同叫"一個阿媽, 三個阿爸"咩? 反正大家都會講英文, 冇所謂啦...
其實我之前都唔係太知套戲講乜, 只知係愛情片, 因為本身鐘意musical, 所以都冇担心過唔好睇, 結果都冇失望, 但個人會鐘意睇phantom 果d 劇力更強既musical.... Meryl Streep 繼Prada 之後又一代表作, 佢唱歌好好聽呀, 好鐘意佢同Pierce Brosnan 果part, "Winner takes it all......" 完全係prada 女王個人solo law....仲有d 景好正呀, 幕幕d 畫面都靚到可以做postcard...可以睇到日落既church 呀........但我唔明點解所有女仔都著一件頭???
下個星期睇high school musical 3....

沒有留言:

張貼留言