薯仔@歐洲 - 屈蛇訓街豪華團 (下)


除左訓酒店之外我地都有TRY過其他方式既"住宿"方法:\

TRAIN TO PRAGUE – SLEEPING CABIN

去歐洲玩訓火車係一定有的其實呢晚既床都OK我地六個人啱啱好一個車廂有上中下三格床根據訓上格既男團友話上面太多灰塵唔多OK, 結果走左去同另一位男團友孖舗超搞笑,兩個男人一頭一尾攬住訓訓前段movie 如果流出市面應該都可以成為各forum topic…但唔知點解火車上d staff 一個鐘頭就check 一次passport, 啱啱訓著又check, 成晚都訓唔好!

PRAGUE HOSTEL – 訓得最好既一晚

我地唯一一次住hostel, 就係係布拉格呢間hostel 係我既,去到之前我真係勁驚比佢地打我架根據direction, 我地suppose 可以5-10分鐘行到去……我地由subway 出去之後要先經過一個valley, 我地六個人四個GIP, 兩個旅行袋,要先行樓梯落VALLEY, 再要行樓梯返上去行到中間已經FEEL 到有D係後面終於行到去HOSTEL 樓下先知我地位於五樓既HOSTEL, 冇電梯上去架!!! 即係我地又要拎住D GIP 行多五層樓梯!! 好彩上到去之後大家都好滿意….

我地BOOK 左呢間HOSTEL既兩間私人房一間房有四張床換言之我地果晚終於可以一人一張床訓啦!! 我地間房仲有天可以睇埋星星tim..又有得洗衫tim… (可惜我地六個人既衫太多洗左乾唔切最終都要拎出去比人乾!)

但大家唔好太晏返去, 我地果晚9點左右返去, 上樓梯上到一半突然熄燈全黑, 超恐怖! 呢晚大家都訓得好舒服仲投訴布拉格行程太短唔可以訓多晚




TRAIN TO ZURICH – 眼光光等天光

大家去PRAGUE 火車站BOOK 位小心D, 我地果晚原本撘夜車去SWITZERLAND, 一早同個火車站STAFF 話要SLEEPING CABIN, 加左好多surcharge, 結果我地上車先知唔係sleeping class, 同過d staff 但一d都溝通唔到我地又唔可以miss 左班車結果只好坐住咁訓左成晚拎起D扶手兩個人訓一排長椅的坐位屈住對腳之餘都唔夠位郁一郁都會跌落地超慘再加上passport check, 我最後好似眼光光等天光架!

ROME AIRPORT – 又通頂

因為我地會撘朝早點的早機返LONDON, 因為冇車去我地既山卡啦機場我地只可以早一晚去到訓機場我地果日食完DINNER 就出發去機場

呢個機場真係好鬼隔涉我地要先撘SUBWAY到一個好多黑人賣A貨既站之後再轉撘巴士但架巴士竟然可以delay 成個鐘先到我地真係超担心law, 因為原定既巴士唔見左,如果我地再 miss 埋之後既尾班車@ 9pm, 我地就會冇車去機埸亦都撘唔到飛機因為之後果日第一班車要8點先有都唔知有冇搞錯!!!!

我地到左機場霸好位諗住可以hea 一晚就繼續我地既鋤D大戰到左12 , d 趕哂我地出去原來個機場會閂架, 我地好無奈咁坐係街度睇住兩個拎住AK47 既軍人係度行BEAT… 呢個機場以前既治安一定好差之後我地見DEPARTURE HALL 果邊好似唔會閂就走左入去但都冇訓過其實當時成個機場大把BACKPACKER 係度訓但我地仲未可以安心攬住個袋就訓……

點鐘我地一上機飛機都未起飛我地已經訓哂起身既時候已經到LONDON LU!!!

沒有留言:

張貼留言