薯仔@歐洲 - 屈蛇訓街豪華團


一般人grad trip 去歐洲, 都會以流浪為旅行既方式, 以訓hostel 為主, 我地呢團其實都幾豪華團feel 架, 23日既行程得一晚訓hostel, 其他都係住酒店, 但我地又屈蛇住酒店wor, 六個人訓一間雙人房, 我地既團友由於大部分之前都去左美加exchange, 係US 果邊住Cheap cheap motel 都係雙人大床, 一張已經可以訓3個人果隻, 以為歐洲都會咁啦, 結果當然係計錯數啦, 歐洲所有我地住過既酒店都係超窄單人床, 兩個女仔訓都唔多郁得, 好彩一間房通常都會泊埋左兩張床, 算多少少位啦, 當然仲要論流打地舗訓啦.....
所以我地既GRAD TRIP 最多回憶係同住有關的:

PRE TRIP 搵酒店

我地一定要搵d 多房既酒店, 貪佢酒店多d客唔會唔易發現我地....但唔知點解歐洲好多都係細酒店, 一係就超級"隔涉", 亦造就左我地好多既笑料同緊張位....

PARIS HOTEL - 比個housekeeping 怨婦報串

呢間酒店其實唔細, 個reception 位又有條柱遮住, 本來冇乜事, 點知我地比個housekeeping lady 報串 - 其實我地第一日入到酒店房, 已經有d唔滿意, 因為真係太細間啦, 床同書枱之間, 真係一個人行過都有D勉強, 更何況我地有六個人係間房度, 我地仲係房度煮出前一丁, 真係郁都有D困難, 而且可以想像六個人屈係間房度可以搞到幾亂, 但我地都好自律下, 朝朝都會盡量執返好D, 唔駛執房既咁辛苦, 本來我地因為驚比人發現, 唔諗住叫人執房, 但因為我地第一日掛左DO NOT DISTURB 都冇用, 佢都自己入黎, 所以我地之後都放棄, 盡量執返好D就算, 但因為我地見佢都知我地有六個人, 所以冇收起D牙刷.....

到最後一日, 我地可以好順利咁check out既時候, 先至出事....

我地首先派要去做check out 既兩個團友出去, 之後我地諗住分兩個兩個咁落樓, 點知果housekeeping 大姑坐係後樓梯度啤住我地, 當然一定見到哂我地間房有幾多人啦....我地出左酒店門口等check out 既團友, 已經灰灰地, 佢地出黎既時候都話我地全部比個housekeeping 害左:

團員A: 好似你地出左黎之後, 個reception就即刻收到電話,之後就問我地: "HOW MANY PEOPLE IN YOUR ROOM?? SIX????"

團員B: 仲可以點WOR, 佢連我地有幾多個都知, 我地都諗住要賠錢架啦, 點知佢話算WOR, 勁好人LAW!
呢件事之後, 我地去到邊都收起哂D牙刷, 將D行李收入衣櫃, 只剩返兩個人合理既野先敢出去玩!!!

VENICE HOTEL - 斷正

今次間酒店recption 個位好正, 所有人入去都會見到, 平時我地check in 會搵兩個男仔拎四個GIP, 雖然誇張左D 同可能比人以為係GAY既, 但都唔可以Q 佢地, 今次因為間酒店用左我地一位女團友個名BOOK, 結果拎唔到四個GIP 之下, 我地混入去既時候失敗左..其中一位團友比人截停左, 我地當然好有義氣咁唔理佢啦, 一個死好過全軍覆沒MA. 之後我地只好KEEP 住個GIP 係火車站, 希望玩完返去換左SHIFT D 人, 再次混入去... 好彩第二次偷渡成功!!!

六個人屈一間房可以亂到咁-





FLORENCE HOTEL - 爬窗入房

意大利酒店真係好多野可以發生繼上次斷正之後, 今次仲漢堡神偷上身TIM…

今次既酒店"守衛"森嚴我地分析完敵軍及房間位置之後決定唔冒險行正門再加上我地間房係地下所以我地就決定漢堡神偷上身爬窗入去我地裏應內合,一個一個咁將人同GIP運入去, CHECK OUT果日都用同樣既方法,真係好彩冇比人見到唔係一定可以參觀埋意大利既警局.

意大利特產 - 洗pat pat 器




ROME - 訓機場

因為朝早6 點起飛返英, 最後一日係rome 我地冇book 酒店, 諗住鋤d 鋤通宵.... 結果不停咁比人趕, 機場都關門要出去訓街.... 成班經過一晚冇訓, 未起飛已經訓哂.....

沒有留言:

張貼留言