薯仔 @ 民丹 - Bintan Lagoon 食物篇

bintan lagoon 的三日兩夜本來就打算主力活動於酒店範圍所以我們食的方面也是食 resort 入面的昂貴食物…. 其實我們也不是食了很多因為肥仔病了無胃口所以都又得我一個人食….. 結果我地之前好有計劃的打算征服的餐廳最後是完全地撤底失敗
KOPI-O

整個RESORT 最大的餐廳提供早午晚三餐的自助餐食物種類一般味道一般…. 最重要我們根本沒有打算在這裏食飯的!!!但因為初到達時還未適應當地的RESORT 價錢一時受到隔壁ORZO (Italian Restaurant) 最少要SGD 80 -100 / PAX的估計所嚇又見BUFFET 都有ROAST BEEF, 便行錯餐廳了…. 我真的不想也沒有想到會在
BINTAN 
打邊爐!!!!

已經係最好部份- seafood 類 .



一眼睇哂既buffet 區



這個打邊爐
原價SGD38++ EACH, 90% off 之後也要七百幾蚊兩個人!

我們的
Package 本來是包早餐的但結果得我一個人有在這裏吃過肥仔每天起身的時候人家已經開始lunch time …. 早餐的確比打邊爐好一點我也真的吃很努力把2個人兩天的份一次過吃回來….
CAFE HELO HELO / PASAR OLEH OLEH






我們第二日出了酒店
Paser Oleh Oleh 市集一開始都以為會好似赤柱咁好多souvenir local 野食話哂佢都以印尼地道市集” 為名… 但結果係去了一個連老翻都冇既羅湖城一落車就好多人sell 你去食野去做spa.. 我地就好似變左肥羊咁… 佢地明知你岩岩先唔理佢地但只要你再經過佢又會再sell..
我地從到達開始便有一種比騙的感覺大部份的店根本就冇開門有做生意的店連走近都唔想… 好彩找地的shuttle 一個小時便會返黎接我地初初仲擔心會唔夠時間!! 大家去bintan 真係冇必要黎呢到local market 的話比多錢走出渡假區吧!!

我們行了分鐘便行完之後唯有搵野食當然呢到會平過酒店都冇店舖選擇我地以人流做決定走了去食一個印尼炒飯的combo (SGD5)再加coke.. 味道唔錯
食完野仲有15分鐘我地去左supermarket入貨呢個係我地出城既主要目標local野食做手信同宵夜… 買了的蝦片拎得好辛苦返香港

NELAYAN GRILL
在第一晚打邊爐的時候我已經決定了之後的日子要食好D, 反正都來了resort, 就不理價錢了…..於是第二晚的晚餐便決定了在沙灘旁的餐廳食grilled seafood… 這個是我最想食的地方而且之前看其他人的comments 也不錯價錢也相對合理!! 但第二晚我們先去了Mangrove 睇瑩火蟲之後返到酒店9:30pm 左右餐廳已經變成酒吧dinner 食啦…..

ROOM SERVICES
無得食seafood 非常肚餓的我發現其他餐廳也差不多休息了…. 便唯有返房叫room services 這是人生第一次食room service !!
打開餐牌也有很多選擇而且價錢還得合理呀!!! 我們最後點了一份spring chicken  cesar salad, 再加自己出面買的MILO, 這就是我在BINTAN 的最後晚餐了!!! 很好食也很大份發覺他們的薯條好像不用錢的超多… 


SELF SERVICES
我們呢窮人明知酒店野百物騰貴一早做足準備功夫自備私伙杯麪但本來以為要一日一個的肥仔竟然無食到而我也只是很lonely self-served 了一個做lunch, 再加上SGD 5SNAPPLE (好貴)… 餘下的一個杯麪 和薯蓉便只好從印尼拎返新加坡了



VERADAH
最後一天我們也沒有食好野的機會無啦啦地去了family pool無啦啦的點了一個burger 以及我的cocktail (死都要飲一杯先肯走…) 我的bintan lagoon special 好好飲呀.. 其他的還可以仍然是多到食死人的薯條

沒有留言:

張貼留言