薯仔 @ 大阪 - 肥仔返黎啦!


肥仔狀況: 訓醒肚餓, 食完想買野

可憐又孤單的薯仔完成了SOLO MISSION 之後, 拎著士多啤梨返酒店, 超擔心開門看見的是仍然昏迷的肥仔...... 好彩他已經醒了 (FINALLY!!!!)

我們享用完士多啤梨後, 便再出發覓食了! 因為今天沒有行程, 就是想去哪裏shopping 都可以, 我們先去了難波食章魚燒!!! 來到第四天, 我們竟然還未食到國寶級的小食章魚燒, 到底是怎樣攪的?? 根據旅遊書的介紹, 多間有名的章魚店都在難波, 但我和肥仔因為太肚餓, 也不想怎樣找了, 便抱住"所有章魚店也不可能差到哪裏"的想法, 去征服第一間看到的店...

這間店也算是人龍店來的, 但店外的介紹指這裏可以用中文, 馬上超不想來吃, 請不要把我們和大陸的自由行放在一起!!!! 這裏的章魚燒蠻好食的, 有很多好味, 我們當然食原味啦!!!!




食完之後, 我們再在附近四圍行, genki 既肥仔終於可以夾公仔啦, 雖然很想要鬆馳, 但我想要的係hea樣的大熊, 不是細公仔呀!!! 訓左三日的肥仔終於係夾公仔既時候拍左佢呢個trip 既代表作.... "O 咀夾公仔" 超爆笑!!!!




難波, 道頓崛, 心斎橋, 千田前都係超近的, shopping 的話行行下已經去左另一區... 千日前的招財貓, 無啦啦就見到了!!!




行左一陣又肚餓, 見到有一間100 yen 壽司店, 又想起之前有人係blog 話100yen 店都好好食, 而且日本人都唔可以接受難食壽司, 便諗住去試下..... 完全係一個錯誤決定!!! 以100 yen 的價錢, 還算可以接受, 但來到日本食這個質素, 唔得囉!!!

唯一覺得特別的是touch screen 的點菜, 但我地睇左好多, 都唔知食乜好..... 最後只是食了四碟(400 yen + tax) 食得太少, 有點唔好意思的埋單....


食完壽司有點灰, 特別係見到另一間100 yen 壽司店好多人排隊, 咁點解我地要食果間唔好食的呢????? 之後我地便去左梅田, 因為我們要再去買公仔手信, 阪急三番街的公仔店好齊, 所以特登過去的.... 但又冇乜特別想買的, 於是又走左去yoddabashi 的玩具部, 正常來說我同肥仔是不太會去這裏的, 好多電車男女呀!! 到玩具部前我還有點期望的, 但結果好多都係模型, 沒有我想要的菓子figure 或擺設, 而且仲要同肥仔自由活動, 行左好耐先搵到佢係度睇火車.... 但價錢比香港貴.....




係梅田HEA左一陣, 又回到心斎橋...... 看到有人買福袋..... 但不是賣衫的, 是蛋糕店來的.... 因為他們1月1 日開始休息, 所以提前賣!!! 而且這個福袋並不神秘, 內容是公開的, 以半價有多的價錢發售.... 在試食完一口後馬上決定要買, 好好食呀!!! 四件蛋糕是最低消費, 承惠1050YEN (稅入)




這個是我唯入買的福袋... 個人覺得好抵同好好食!!
唉!!! 點解我既SHOPPING THEAPY 之旅會買唔到野架??


沒有留言:

張貼留言