薯仔@ BIG 6 - 美食之旅 (3) ?!

文章日期:04/30/2011 04:49 pm
Day 2: 深圳 àCOCO PARK à深圳博物館 à中心書城
第二天, 10:45am 先集合, 我地當然係計岩時間, 9點半先落黎食早餐, 食到人地10點半收爐, 再返上房執野先出發... 酒店早餐果然比晚餐好食, 但我真係覺得香港實施的室內全面禁煙是絕對正確的, 我地係一間五星酒店, 隔離的煙真係好似火燭咁, 而且佢地仲要食住煙出黎拎野食, 真係好難頂!!!!
集合之後便出返深圳, 第一站是午餐的順德菜..... 果然是大食之旅 (如果你岩食的話)!!! 菜色和味道和昨日的圍餐差唔多, 肥仔仍然係唔岩食.... 飯後侍應來介紹雙皮奶和薑汁撞奶, 8/9蚊一碗..... 反正今個trip 我都未使過錢, 便叫了碗雙皮奶, 是全程最好食的!!!!




食完飯後到coco park shopping, 我們小組的組員早走了, 只剩下我們大頭肥肥三人組..... 因為得一個小時的時間, 我們先去吉之島掃貨, 但因為吉之島賣的local 野不多, 我們也沒買到什麼..... 之後走左去食Coldstone, 自從N年前在美國食過之後好耐冇食啦!!! 跟店員用我的爛普通話溝通, 也總算過得去!!! 之後肥妹仔竟然同個店員講廣東話..........
之後再到深圳博物館, 這裏是介紹深圳的歷史的, 專題展覽是絲綢之路... 也不算很有趣, 是純粹的展覽, 沒有互動的設施的....


又一大而無當的LOBBY, 令人想起羅浮宮


四人幫 @ 文化大革命後


之後大頭肥肥三人組也早走了, 去了旁邊的深圳書城. 中心城.... 其實大陸書城對我來說都的很一般, 因為我睇的英文書, 因為進口的關係, 跟香港價錢差不多...中文書雖然平, 但是簡體字又唔多啱......


這位小姐很有文學氣息呀....但在草地看書真的會舒服嗎??


前往書城的途中, 中國BB的流行衣著, PAT PAT 部份要通風....限制級的, 所以看不到PAT PAT, 他的媽媽一抱真的是滿月來的, 我們還要研究他的前面是不是也一樣的??


超大的書城, 中國人真的咁有墨水嗎??


買了三本書, 英文的也只有CLASSIC 才有大陸平價版吧.... 沒有袋子, 就這樣的包一包, 拿著走在街上是不是會有多點氣質呢???


回香港了, 先搭地鉄從少年宮到福田口岸, 再在落馬洲過關.... 好IN 的自動販賣機, 也走IPAD 路線, 要TOUCH SCREEN 的!!!
回香港啦, 超賤的地鉄, 把八達通站站賞的換領機放在閘旁, 但免費車票卻唔可以在落馬洲換, 本來可以慳33蚊返香港的...... 呀, 30 蚊先岩, 之前在福田MTR 拍了卡, 平了3 蚊, 所以不是這樣轉車是不會拍到的.... 好賤!!!!


後記: 美食之旅在此告一段落, 總括來說也真的不錯, 很HEA的行程, 又冇購物點, 可以考慮同屋企人去的... 但當我們坐火車返去的時候, 新聞卻話有一團美食之旅的旅行團出事, 1死N傷.... 馬上不再參加了!!

沒有留言:

張貼留言