薯仔@北京 ~ 向伯伯致敬


其實今次跟團真係麻麻, 始終我呢d 浪人, 都係適合自由行多d, 跟團既結果只係一上車就訓, 完全對導遊講既野冇興趣, 所以都唔明上左年紀既一班點解會咁多謝個導遊??? 我明白各人既旅遊方式都唔同, 都好尊重其他人既要求, 只係旅行團既方式真係唔啱我, 我唔要聽人地話比我聽當地人既生活係點, 呢個景點既background 係點點點.... 我真係佢一講野我即時訓著左law!
所以今次去完北京真係好少野可以寫得出, 因為完全冇接觸到當地既生活同當地既食物(呢個好重要架) 我媽咪都問我點鮮今次冇乜食野既相....
所以今次北京之只記得一位當地既伯伯, 佢係天壇公園(雖然係一個旅遊區, 但當地好多人/老人家都會去捉棋, 要太極, 吹水既地方 ~有d似維園放大版), 而呢位伯伯就鶴立雞群, 係度寫大字, 仲要非常有環保同保護文物既意識, 用水係公園地板上寫, 因為天氣凍, 一下子d字全部結冰, 所以都可以last 一段時間... 雖然我對書法完全冇認識, 但呢位伯伯既(書法家)精神就非常好, 所以要特別開個blog 寫下.....



SkyBlue at 01/20/2009 01:34 pm comment
(Empty)

沒有留言:

張貼留言