薯仔@ 北京~ 大熊貓酒店


今次住既酒店係三門橋既Novotel. 間酒店都ok方便架, 雖然係3 環, 但一出門口就有地鐡站, 我地仲係零度既大風之下行左去家樂福shopping tim!!!! 雖然我冇去, 但酒店住客仲可以唔使錢焗桑拿tim...
novotel 話哂都係精品酒店, 點都會有d 特別d既地方, 今次就出動國寶!!! 第一日一入房開燈就見到咁大隻熊貓訓係度, 真係嚇死人, 再加上佢既size, 想塞佢入櫃都有d難度......但由佢放係地我又怕我自己半夜起身以為撞鬼.....最後call人拎走佢 (我就等唔切咁送佢走, 同團d 小朋友當佢係寶, generation gap 呀!!!!)


(香港既panda hotel 可以參考下)
個人好鐘意佢個toilet 既design! 好簡單, 厠所個馬桶仲有多層間隔, 可以一個去"培養感情" 時, 另一個仲可以刷牙洗面.....


沒有留言:

張貼留言