薯仔@北京 ~ 肚痛都要食


雖然都返左黎成個星期, 但今日都仲係係度complain 個導遊既問題.... 一到機場, 話我地未食lunch, 又因為早機到, 所以大把時間, 叫我地去買麥XX食wor, 真係勁唔想law, 一到beijing 第一餐食老麥!!! 好心佢安排下食景點附近其他野啦, 最多咪自費law.... 最後, 買左香dw 北京別注既咖喱麥樂雞!! 價值人仔6蚊!


算, 之後行故宮, 唔去乾清宮wor, 肥仔係度嘈喧巴閉, 煩親我架ma... 一行2點到6點半先上返車, 第一日係零度以下既地方就咁, 好wok jei!!! 之後夜晚去王府井同東華門夜市, 個導遊又話叫我地唔好食果度d 野....大佬呀, 食當地野係去旅行既一大節目黎架ma... 當然唔理佢, 照食......
第一位:炸鮮奶 (超好食, 好想食多次呀)




第二位:串燒 (well, 我唔肯定蠶脯, 唔蚣好唔好食, 但墨魚好好食呀, 唔知佢個sauce 點整)


冇第三位, 呢個糖耳朵同艾窩窩都麻麻地


最後一日, 再出去搵食, 食左我仲未食到既狗不理,  OK 啦, 唔食菠菜餃會好D, 但一盒10隻RMB38, 好貴!


沒有留言:

張貼留言