薯仔@北京 ~ 跟團入左黑店

今次因為貪平, 所以跟團去北京, 我真係好唔鐘意跟團呀. 因為景點既關係, 全程大部分時間都要跟住個導遊行, 唔係好似平時咁自由活動唔知幾點再集合, 果個導遊仲要全程大叫" 康泰, 康泰既團友集合啦!!! 真係超樣衰law!!!
之後又一日到黑都去d sell 野點, 去埋哂d 寶藥黨呀, 玉石廠之類既地方, 但呢d地方一早寫左會去, 所以都冇乜好嘈, 但最重要係最後仲呃左全團人去黑店....
事緣我地last day 夜機先返香港, 個導遊話最後一站係去做腳底按摩, 全團人都好surprise, 因為行程係冇包既, 於是佢就話因為我地團團既回程時間唔一定, 所以唔會寫係行程度, 佢咁講大家都接受, 反正係extra 比我地既, 只要比"建議小費RMB10" 咋MA...
佢仲話果度係奧運時for d運動員既, 好professional 咁話, 好正宗咁.....之後去到見到好"up dum" 我地仲諗係好正常既, 因為一般大陸地方都係咁, 一間房坐哂成團人, 我地浸腳時仲有人黎講解, 話要點點點先健康...但d人超冇禮貌, 個staff 倒水浸腳前問我地係唔係做按摩, 我點頭佢自己唔知好大聲咁話我唔出聱答佢, 又因為肥仔普通話唔掂, 佢一倒完水話"香港人唔識講普通話" 係大聱到講比你聽既地步LAW!!


之後按摩既40分鐘就係重點啦, 首先話肥仔有倒甲, 要加錢幫佢清左佢, 要RMB 60, 都ok 啦, 做左一陣之後又話佢血液既circulation 唔好, 要買佢地D 野浸腳, 一包要RMB 300, 肥仔比佢地Sell 左成半個鐘, 都比佢地tum 掂左架啦, 佢一話買佢就話要三個月分量, 我地即刻話唔要! 做完之後d 團友都話個個都有問題, 其中一個仲sell 佢買成萬蚊野tim!!老人家就話人有中風可能....
做完按摩, 佢地個個企度話要收錢, 喂, 貼士咋wor, 冇話一定要比架wor, 所以我地覺得其實個收費係10蚊位, 之前我問佢地唱錢時佢地仲話可以叫佢地找返比你, 我真係唔知貼士係會有找贖架law!!!!



沒有留言:

張貼留言