出走台北 - 後記 - Hello Kitty 候機室

出走台北 - 後記 - Hello Kitty 候機室

文章日期:01/25/2012 11:23 pm


來的時候, 剛知道長榮的hello kitty 客機會於12月8 日(即係回程果日) 重新出動, 曾經有想過會不會有得坐.....結果當然係得過想字之餘, 飛機也沒有有來的那隻舒服, 重要有個肥大男人座隔離.......... 佢明明想調位架ma, 做乜最後又唔郁呀!!!!

有hello kitty 客機, 有hello kitty 候機室, 真的是一個景點來的!!! 但這個候機室在terminal 2, 所以坐cathay 的話是不會去到的!!!



好多細節野都做到hello kiity, 最特別係張bench 上面既貓樣!!






最多人影相的地方, 一定係呢隻貓.... 全程都係自拍既我... 真係唔可自拍同咁大隻貓影到, 便請人幫我影.... 找了一個香港人, 佢唔多願意law... 我諗佢冇expect 有人要請其他人影相吧 (aka 會有人一個去旅行), 有點不是味意的感覺.............



假期早就完了, 返香港啦.............


<後記>

雖然影相方面會麻煩一點, 但這次的一人行我真的是玩得很開心, 很自在.... 將來如果有時間, 而肥仔又去唔到的話, 我仍然會一人行..... 但亞洲我覺得岩一個女仔去, 而其他人又會放心的地方唔多... so far 都只係想到台灣同日本,

但回到香港, 當大家知道我一個人去旅行之後的反應, 我唔鐘意.... 你可能覺得去旅行要二人同行或以上, 又或者一個人唔安全冇照應, 這是你的意見, 但唔好否定我一個人去旅行既開心, 唔好把potential 的旅行方式定型, 唔好將自己既意見想法apply 係我身上.......

不明白我的一人行, 你根本唔了解我.....

沒有留言:

張貼留言