出走台北 - DAY3

出走台北 - DAY 3

文章日期:01/21/2012 10:13 pm
一人行很快就到尾聲啦, 最後一天, 我如常地去食一人早餐(如咩常,第二日咋麻), 睇台灣的蘋果A
PPS, 但這一天的香港人多了, 我反而有點不自在的感覺......

checkout 之後放低行李, 便向我這次行程最想去的MOCA 出發! MOCA 即是當代藝術博物館, 沒錯, 又係去museum, 但呢個museum 真係好好玩, 入面既地方唔大, 當初以為會係度hea 兩三個鐘絕對係不設實際的想法.... 同埋人地個museum 並唔係只局限於建築物內的空間, 附近好多地方都發展成延伸展覽空間, 中山的地下街有作品廓 (個人認為作品有點hea, 好似以前返學貼堂作品咁), 仲有一個好多馬賽品的巨型雕塑(算是吧?) 作品的步道, 好像仲有街道表演空間的.... 人地既發展同政府這方面既支持真的比香港好好多


一樣係不定期展覽, 我去的時候有一個攝影展同一個末日展.... 我係怪咖, 末日展真係我超期待的, 比到我既感覺亦都好難忘!!

這個MOCA 入場要寄存包包的, 所以唔好拎咁多野黎, 拍照反而無問題... 我首先睇攝影展... 我睇既角度好明顥同隔離既(疑似) 學生們唔同, 人地係研究風格手法佈局, 我就估佢影D 咩 同作品名稱.... 雖然我鐘意行MUSEUM, 但我既藝術細胞冇乜, 自己發掘自己的玩法咪得羅, 一樣參觀得開心好玩!!

你估下呢兩件作品既名稱?




一開始同班學生一齊行, 有點唔自在, 所以特登行快d 去睇末日展先, 但當我走到樓梯位, 有點後悔, 樓上漆黑一片, 仲要有怪聲傳出, 再加上知道樓上既主題, 真係有d 驚, 但照上去啦.... 上到二樓, 職員姐姐突然出現(四周仍然很黑的), 來教我玩末日遊戲機, 真人互動板..... 結果我在他的監控下, 玩了兩round真人板的孖宝兄弟, 即係要我係個sensor 位不停跑先識郁, 我jump 佢又jump 既超辛苦遊戲, 完全唔想郁既我當然極速秒殺game over..... 職員姐姐又問我係邊度黎, 於是同佢吹左陣, 走既時候佢仲叫我行完返黎再玩, 睇黎佢真係悶得好緊要......

之後的展館比較平淡, 係一系列的光影圖, 之後便到world is over 部份, 單是這個門口位已經型爆!



好巨大既作品, 好型之餘其實都好精細, 做到中間個幅畫的公仔好似棒住前面的兔仔似的.... 而且好似有d 七宗罪的構思....



去的時候仲未睇過天與地, 但呢幅畫係一些如果末日會有既標梽.... 之後仲有詳細圖解可能既情況..... 其中一幅: 禁止食人.... 家明呀!!! 呢部份係令人最心寒的!



呢個好似係話d 人滿天神佛, 乜都唔理的.... 呢幾個在末日都可能會成為偶像?



好大的空間, 另住這樣的一個字....... 命運嗎???




我在MOCA 逗留了一個小時左右, 比我原定的時間少很多.... 本來見有多餘時間, 想去多一個文創地方的, 叫作垂直村落, 主要係Architecture 的.... 但我這幾日都去左好多museum, 所以都差不多夠啦.... 最後決定先去永康街食lunch, 再求其搵個站出去周圍行 -  本薯仔一真想做的無定向亂行計劃!!

先食lunch 吧.... 雖然來過台北幾次, 永康街是第一次來.... 完全無諗過要食鼎泰豐, 本來打算食牛肉麪, 或是隨意入去一間店的... 最後比度小月吸引了....... 一個人的份量是這樣的, 其實我本來想多叫一碟菜的, 但比人覺得太大食而放棄.... 這一餐以一人行算貴了...



飯後實行的無定向亂行計劃, 本來是找一個站的, 但我見我從來沒有去過大安區, 又想去大安森林公園, 便定了這裏是我亂行的地方... 前一日的漫步很不錯, 這一日的"漫步"是發神經... 我走到大安森林公園的時候, 發現"遠處"的101, 便打算走去好了, 之後還可以去大一點的誠品幫某人買書... 但以敦南店為目標真行....出發時間是1300.....




我當時看到的101, 是這個樣子.....



當我穿越了公園, 玩了一下很久沒見過的古早遊樂設施, 便繼續發神經, 很了很久, 只有一兩間店是有點得意, 只是不停的走走走..... 14:15 到達 101, 又一次憑記憶, 直奔到誠品, 買到兩本七折的書, 上到捷運, 衝回台北車站, 才發現我走了十多個站的距離...... 我要趕飛機呀, 但仲要衝埋去SOGO 買老天祿先.... CHI JOR SIN........

超級趕的衝回旅店, 點知中途比一個台灣人截位一問我的外套邊度買.... 呆了一下, 在沒時間的情況下仍是同佢地吹左一下....... 如果唔係趕時間, 我都想再傾多陣呀..... 但我仲要買查理希朗........... 之後的機場巴士仲要遲到!!!

超辛苦, 超級趕, 超級發神經....  沒去到D咩地方, 但真係一個好古怪的經驗...........

到機場CHECK IN 之後先放鬆點, 又走左去食野..... 一人行最後一站到了....

沒有留言:

張貼留言