出走台北 - 丹廸旅店 (天津店)

出走台北 - 丹廸旅店 (天津店)

文章日期:12/27/2011 09:41 pm
 
今次一個人出走, 住宿既洗費突然暴升..... 台北有很多民宿, 日租, 精品旅店同傳統大飯店, 價錢方面一向都有平有貴, 豐儉由人, 但當你變成一個人旅行時候, 本來和你share 房租的人沒有了, 住的budget 突然double 了....  再加上機票 (今次冇用asia miles, 又係另一樣比我平時習慣開的價錢有大出入既item....) 呢個單人package 合共3000蚊, 三日兩夜, 算合理價啦!

 當我決定一人行的時候, 住宿係我最緊張的一件事.... 再怎樣說都係得一個女仔住, 所以要小心啲選擇, 民宿,同日租唔方便同唔安全, 完全冇諗過; 飯店又舊同貴; 而且房間的DECO 唔可以太過傳統, 我一個人住酒店仲係有點害怕的...... 冇左肥仔, 我可以住我一向喜歡的boutique hotel.... 小小的房間, 的的骰骰的感覺.... 於是我便集中火力找boutique, 同事K 的好介紹丹廸旅店係我既首選, 但價錢有點貴 (NT2130) 以前想住的新驛同福泰桔子好像沒有了以前的喜歡, 雖然分店很多但空房很少 (只有西門新驛的Deluxe nt1790)...其他有看過的一係冇咩comment 參考, 一係離捷運太遠 (我得一個女仔, 唔可以搬件行李太遠....)

最後二選一係丹廸天津店 (另一港人熱門的大安店都係離捷運太遠; 天母店冇捷運更加唔諗..) 同西門新驛.... 最後都係決定比多少少住好啲, 決定性既原因係西門店做埋休息.... 雖然知道台灣好多飯店旅館都會有時鐘酒店式的服務, 而且同本身去旅行既遊客冇休抵觸, 但如果得我一個人就小心為上啦, 另一點係佢既房冇fridge 呀!!!


我住的天津店位於中山站, 但其實行去台北車站都唔太遠, 10分鐘路程左右, 好方便.... 四周以民居為主, 唔太嘈, 對面有便利店.....其實佢同新驛新尚等等係同一個集團唔同既chain... 丹廸係佢地指既amani exchange, 第二高層次的....



旅店以design hotel 為主軸, 大安店直情有手作仔賣, 呢間都有好多唔同既作品, 好符合我今次art retreat 既主題.....



一入房晃第一個view... 間房唔大, 但好舒服....



other angles of my room....


夜晚的景....
 
對喔, 西門店仲冇早餐食 (雖然係平100 hkd 左右) , 丹廸有早餐, 而且咖啡任飲.... 雖然款式唔多, 但都算好食.... 呢個係佢地唯一既caferia, 早餐之餘都係佢地員二christmas party 既地點.... 入少少有間房, 係洗衣房, 任住客使用, 唔使錢!!! 餐廳前既apple computer 都係任用, 仲可以print 野tim!!!!






個人對丹廸好滿意, 如果再去台北都想住返呢間!

廣告時間:

丹廸旅店:

http://www.dandyhotel.com.tw/EN/DandyT/index.aspx?lan=en-us

沒有留言:

張貼留言