薯仔@廣東盤龍峽 - 會考又黎啦??!!


估唔到唔駛做audit, 但都仲係o係大陸count down架....
今次join 左個三日兩夜既廣東短線團, 去d 港姐拍野既盤龍峽, 睇d 相就好靚啦, 但唔知係咪真係jei, 冇錢去北海道睇花田呀ma...今個團以自然為題, 有以前中文教既<竹林深處人家>, 以前geography 教既erosion cave (唔記得哂lu) 同埋主打既薰衣草田..

竹海大觀




我都唔知點解, 次次見到竹林都會諗起<竹林深處人家> 呢課課文, (之前初哥教得太好啦...)以前去study tour 都係咁, 而且唔止我一個, 我地成班同學都一樣傻左, 不停咁repeat 返d 課文出黎.. 今次既竹林冇上次既咁壯觀, 但都ok, 但去既時候啱啱日落....




<成個山都係竹林, 冇係竹林入面, 冇"柳暗花明又一村"的感覺>




<我地就係坐呢d船去睇竹林, 要自費架, 四隻船連埋架, 可以"火燒連環船"架, 但船夫仲會唱歌, 香港流行曲tim, 但好out 果d....>

燕岩

第二日去世外桃源同燕岩, 今次同geography 有關啦.....世外桃源turn out 只係好artificial 既地方, 而燕岩就好啲同好壯觀, 雖然兩個地方都係因為erosion 而造成, 但個tour guide 一啲都冇去解釋, 反而不停咁同我地講d 石頭似d 乜神也神咁...而我地一落車, 都會有一大班小朋友衝埋黎, 做小小講解員, 個個都已經背好哂d台詞, 唔理你請唔請佢都話比你知....

燕岩比較壯觀既原因係小d 人工化, 成個岩洞都係取天然光, 因為冬天, d燕子已經走哂, 但仍然好怕有雀屎.... 洞上面一支支既係比d人爬上去採燕窩既..仲有人表演徒手爬岩tim, 但冇乜特別...







今個團既另一特點就係長途車, 呢一站之後, 我地坐左3 個鐘頭車去盤龍峽呀...

沒有留言:

張貼留言