薯仔@廣東盤龍峽 - 薰衣草都係北海道既好!



一直想既薰衣草田, 應該係一望無際既紫色, 又或者係一望無際彩色既花田, 去唔到北海道, 諗住望梅主渴, 但結果都係唔得架, 都係要支持正版先得....盤龍峽薰衣草田都ok 大, 但唔係"一望無際既紫色"既感覺, 而且總係覺得有大陸人參觀既話, d薰衣草會好快玩完....而且當地d 花農/園丁好鬼惡死, 行近少少都但阻止你, 我明白佢地既做法係要保謢薰衣草, 但會令人好唔開dum 架ma!!!


<薰衣草影得最好既一張, 可惜唔係係盤龍峽影既, 攝於世外桃源附近, 面積唔大, 但開得燦爛>


<盤龍峽最hard sell 既薰衣草同風車, 但比我既感覺係唔知差d 咩架>
HIKING ALL THE DAY
參觀盤龍峽既薰衣草之外, 仲有做運動, 我由山頂行到落山腳架, (上山係搭小火車既) 因為你要睇沒瀑布, 一定要行!! 但d路唔算太辛苦, 只係不停咁落樓梯.... 其實都ok gei, 但行左一個鐘頭左右會覺得冇乜太大分別架啦, 但香港人ma, 有幾可會回歸大自然呢, 放鬆下law!!! 中間有得玩空中飛人, 由一個山頭飛去另一個, 我以前係amazing race 見到一直都想玩, 但係大陸就........而且肥仔都唔想我玩.!






<盤龍峽第二主打既瀑布同水車, 但我去既時候水量唔多, 所以都唔係太特別, 最好黎既時間應該係夏天, 有埋激流玩tim>
盤龍峽既住宿選擇有3 個, 我住既"五星級的家", 山上外婆屋, 同有天窗既薰衣草木屋... 因為有位好導遊, 我地去哂成個盤龍峽參觀之餘, 都有見過哂3 種屋....個人一定唔會住外婆屋, 多蚊之餘, 半夜係個山上面叫天不應, 叫地不聞咁點算....星星屋都ok 架, 出面就係薰衣草田, 但記住第二期果d 先有天窗wor! 其實酒店都唔錯架, 保證有熱水供應!!!


<唔知點解大陸既酒店, toilet 一定要係透明的, 但又要有得落簾, 但佢d房真係幾靚>
果晚原本想去佢個森林温泉的, 但去到個reception 姐姐話" 我地個電爐壞左, d水唔係燒得好熱...."温泉水要燒架???? 算啦, 反正寒流襲港ma.....返房沖熱水涼好!!

沒有留言:

張貼留言