薯仔@沖繩 - 泊市場

最後一日啦, 我們回程的時間是下午, 仲有一個朝早多少少的時間行下...... 於是一起身先來個二選一, 去前一日殘念的戰壕好, 定去泊市場食魚生好呢???? 因為戰壕始終位於南部, 而同要搭巴士去, 擔心唔夠時間來回, 再加上薯仔大人黎左日本五人竟然連一件壽司魚生都未食過, 便決定去沖繩築地之稱的泊市場好了........

泊市場雖然位於那霸市內, 但並不在MONORAIL 的附近, 窮人的我們為了慳錢, 同埋擔心語言不通, 沒有搭的士直達泊市場, 反而誤信旅遊書的介紹, 以為行15-20分鐘便到....這一天雖然風和日麗, 陽光普照, 但在4月初春的早上街道行了最少30分鐘, 薯仔我基本上已經完全急凍了.....

即使個VIEW 再靚, 但海風真的凍死人.......

<放假先黎落雨, 絕對比唔上返香港先黎好天的灰>




終於看到泊市場的標誌啦....但由我們看到這個標誌後再行, 最少行多10分鐘先到泊市場... 中途仲要係人影都冇, 是一個鐡絲網看不到裏面的外圍, 在到達前5 分鐘, 我們基本上打算放棄了..... 打算沿路折返去食早餐算了...... 但唔知點解最後又沒有放棄再行多一點點, 總算到達泊市場.......




在門口, 先見到的是一輛新華旅遊的旅遊巴.....進入市場後, 大失所望, 有一半以上的店舖都是關門的, 星期天的關係吧......而仍然看門的店, 很明顥是做遊客生意的, 沒有想像中的即開/切即食魚生, 在雪櫃內的全是已包裝好, 和我在吉吉島超市看到的魚生沒分別的...而買魚生的客人, 全是香港人 (即係新華團所有人), 本地人只看到一兩個, 在遠處立食的一間店, 但好像不會做生意的樣子......

對啦, 日本的魚生跟鼓油是分開的, 所以如果我在這裏或是超市買了魚生/壽司, 要另外再買鼓油, 最後即使我再想食帆立貝和海膽, 但不想拎一支100ML 的鼓油, 不吃啦!!!!



說實在的, 泊市場真的很失望, 早知去戰壕 (呢個時候, 肥仔先話朝早去的話應該趕得切.....)

薯: 你唔早講!!!!!

肥: 我好尊重你架麻!!!!

薯: 你著咁多衫, 我凍死啦..... (謎之音: 有乜關係)....


ANYWAY, 泊市場之後, 我地行返去國際通食BRUNCH... 咁樣行返去又好似唔係好遠咋,可能我地今次行小路, 前一晚我地已經鎖定目標, 諗住去一間樓上CAFE食早餐的, 點知去到先發現間CAFE11點半先開門, 我地兩個好肚餓啦... 唔想去STARBUCK既情況下, 去了旁邊一個coffee shop..... 在卡樂B的對面附近...不錯的, 大家可以去試下....



一如以往, 店員不懂英文, 指手劃腳下完成點餐, 最後一天, 終於飲到我恨左好耐的GREEN TEA LATTE 啦, 三文治都好好食架....





食飽飽, 再在國際通.平和通行一行, 買了兩盒我覺得好食的海葡萄 (牧志近魚生店的果個側門入第一間店, 有得試食的).... 要回酒店出發去機場啦!!










沒有留言:

張貼留言