薯仔@沖繩 - DoubleTree by Hilton NaHa

 

日本的酒店, 好多人都知道會好細問..... 在沖繩, 如果你住的是海邊的RESORT, 酒店房間是正常SIZE, 或者是更大間的... 但如果你沒有租車, 好像我們以巴士./Monorail 代步, 你最好是住在市中心比較方便... 但市中心的酒店, 以business hotel 為主, 所以也就是日本的典型semi-double 房居多啦.....

肥仔: " 我唯一的要求, 就是酒店好一點姐...."

本薯仔只好在有限的資源. 地區或Budget 下, 盡下人事吧..... 最後的選擇, 是方便到暈, 巴士媲站隔離的double tree by hilton......




旭橋駅一出向左走是巴士總站, 向右走再過埋天橋已經到酒店啦, 2分鐘步行距離都唔駛.... 如果要去國際通, 行去5分鐘左右... 本來我們的2nd choice, JAL CITY NAHA, 在國際通的中間, 去monorail 站不方便呢....

當我們第二日北上, 或之後跟LOCAL TOUR 時, 一出酒店就到巴士站/一落車就返酒店的方便, 是很很很爽的!!!

四星酒店, 比一般日本酒店房間大一點, 雖然仍然未能翻跟斗或遊, 但總算是有一些活動範圍的空間, 放兩個大o急也沒問題.... 基本設備一應俱全, 電視接收到bbc, cnn 等等, 不只日本電視....鬧鐘又是可以幫iphone 叉電的 (iphone 4/4S), 看來我現在去旅行, 可以不帶電話叉電啦......



洗手間也是一貫的整個放進來的style, 但重點是它的amenities 是用crabtree 呀... 其實我唔係太試得出係crabtree, 但柚子味都ok good 的......


check-in 時會送你一人一大塊的曲奇餅, 手掌咁大塊的... 都幾好食架......


重點, 酒店房間是有很wifi 的, 不用錢, 但要跟frontdesk 攞router, 填低資料, 酒店staff 是不會主動問你的, 你提出先會給你呢盒野... 如果真係要wifi, 記得啦!!! 我地之後幾日返酒店都見到有人著住酒店拖鞋, 係lobby 大堂wifi.....

另一個貼心的服務, 是酒店門口放著很多的透明膠遮, 當下雨的時候, 我們兩個兩手fing fing, 連袋都唔想拎的人, 當然唔要拎住把縮骨遮, 反而他們的直遮來得方便, 又型型地 (肥仔的重點!!!) 不用登記什麼的, 有需要自己拎..... 交還的部份... 我地今次冇唔記得拎架... 但比風吹甩左成塊膠我都冇法架... 我真係想拎返個骨返去架...

我儲緊hilton 的分架, 但要換到一間房, 仍然慢慢長路..... 又諗起我地d換極都冇的asia miles.... sigh........

<FYI>
DOUBLE TREE BY HILTON
〒900-0034 沖縄県那覇市東町3-15
TEL:098-862-0123
FAX:098-862-2804

英文WEBSITE
http://doubletree3.hilton.com/en/hotels/japan/doubletree-by-hilton-hotel-naha-OKANADI/index.html
日文自家WEBSITE
http://doubletreenaha.jp/index.html
水太太 at 05/25/2013 10:17 am comment
一間用crabtree 做amenities既酒店真係唔差喎~~ 好靚呀~~!!!
Mitsui, 牛丸 at 05/23/2013 12:28 pm comment
好耐冇嚟~~原來又更新咗咁多嘢, 要慢慢睇了~

沒有留言:

張貼留言