薯仔@沖繩 - 國際通

這次的沖繩之旅以LAID BACK 為主, 加上肥仔話之前去日本唔夠時間SHOPPING, 第一日HEA 咁成日得一個景點, 國際通.....

我地到達沖繩之後, 出境手續都算順利, 等一等就過左關, 但當我們在只有一千零一條的行李輸送帶等行李時, 等了最少30-40分鐘...唔多熟路的我地, 仲諗今次delay (真係做左心理準備HK EX 會遲岩架!!) , 4點幾會出到酒店, 不如加多個點行吓去牧志先啦...... 點知我地後來發現, 牧志同県庁只係國際通的頭尾, 而且亦同大家之前的comment 一樣, 只是一條手信街, 其他潮少少的衣物鞋, 一概欠奉...... 後來覺得我地應該去的是OUTLET, 放低行李在locker, 去完先到酒店

..... 如果最後一日先去, 時間上會較難控制.....

懶多機... 得我三班......


一塊叫人影相的石....(咁你又影?)



我地用day pass 坐到牧志, 由街尾行返轉頭... 一開始行手信店, 超開心呀..... 好耐冇黎過日本啦, 呢d 文化好令人懷念呀.... 肥仔話日本的軟文化很利害, 即使所有店面四周貼滿大平賣的字句, 很多很多的hello mimi, 路飛, chopper 的沖繩限定商品, 我們一句日文都聽不懂, 但我們仍然會逛得很high, 所有東西都要看看...... 同樣的東西在強國, 或香包. 我們會連入去看看的意欲都沒有.......

但即使我們再有興趣window shopping, 看一式一樣的東西還是有個限度的.....這條約2km 的街道, 除了手信店, 還有T恤店 (好似我地以前在女人街好多的盪晝T恤墳, 這裏也差不多, 只是變成了是自定字句, 和價錢貴很多 ~2,480YEN.... 大穫, 話當年的部份自爆左我既年紀TIM !!!!) 雪糕店 (沖繩人食雪糕大的嗎? 駛唔駛總有一間係左近呀?) 黑糖店 (肥仔話見到有蟻...)....






卡樂B店, 門口好得意, 入面冇野睇....



JUMP STATION (近牧志駅), 可以在店內隨意拍照的


三越 - 除左SUPERMARKET (其實都很頹, 想買魚生刺身的請去牧志市場), 男女裝都很OLD SCHOOL......

還有一些飾物店, 但唔知點解全部門口都會放個米奇的東東??

國際通中間可以轉左, 去平和通 和市場本通, 這一部份賣的東西都是一樣, 但會更有日本的感覺, 當然仲有好重要的的牧志公設市場啦!!!



食店方面, 這裏有燒肉店, 鉄板燒, STARBUCKS, 沖繩料理, 但好像沒有壽司店.... WHY????










沒有留言:

張貼留言