Final Count Down

終於進入最後倒數階段心情仍然是超級不安.... 不安的原因絕對和婚前恐懼無關也和rundown 無關(well, 都真係幾煩...) 我地從engaged 開始真的是充滿困難先是我自己的工作再來肥仔的恐慌事件到現在即使肥仔好轉中但仍然係有陰影而且仲要加上我的grandpa issue..... 我只想做個開心新娘姐不用世紀婚禮古怪主題點解都係咁困難???

anyway, 
上星期過完大禮,可以派帖了..... 雖然之前想過要做得完善點等人地黎飲都會開心點.... 但原來實際execute 好難先是出facebook save the date, 因為場地限制要跟同事之前結婚的做法弄得有點混亂再來是真派帖,最理想當然是親身派但時間有限有啲又難約最後都係要轉交其他朋友或寄出....可能我地真係太懶啦!! 但正常人一生一次的project, 冇經驗真係好難可以做到面面俱圓.....
接下來還有同各大工作人員密斟的部份, appontment 總算一早問了主打的也約好了... 時間也開始不夠用啦. weekday 的日子要辛苦一點啦....同事問我這個project 之後的weekend 會否很得閒或是多時間得滯但現在的我只想可以hea 睇電視plan honeymoon 而己...

honeymoon 
的機票訂了肥仔乜都唔理要起飛!! 最完美的日子已經full 我地只有9日的時間去兩個地方仲要蝕埋時差.... 但我地一時衝動先買機票只好(在肥仔可以接受的情況下盡玩吧....昨天我地去了教會姊妹的婚禮和我們地點一様結果我地好似party crasher 咁去睇場雖然婚禮期間都可好專心但都真係忍唔住會分析下pros / cons, 希望當日可以順利最後呢2x日唔好再節外生枝了!!!!!!


<
煩到震的過大禮 @ Oct 16, 2012>

沒有留言:

張貼留言