薯仔 TO BE @ 民丹島 - 準備篇??!

仲有一個星期多啲, 我地就出發啦.....
今次的旅程, 我同肥仔都打算玩即興, 也就是無計劃的旅行...... 除了基本的酒店機票船票要先訂好外, 一個word file 都冇開到, 比起半年前的京阪神, 左計右計plan 到傻, 今次的事前的行程準備非常切合主題 - HEA!!!!!
除左唔諗定行程之外, 還是有一點點的準備.... 旅遊書方面, 借了一兩本好一點的 (連買書都冇), 我地今次的計劃是前一晚才決定下一日的行程, 所以每日返到酒店都會很忙吧....

以旅行之名, 未出發已經買左好多野啦..... Bikini 啦, 太陽眼鏡, 防曬等等... 買得好爽呀!!!! 但心情方面, 仍然是很平靜, 我好想自己可以focus 係個旅行到, 唔好再亂諗野啦.... 但真係好困難!!!!

剛剛計了一下這次的budget (acct 人的習性又來了), 為什麼會這麼貴???? 是因為某人加了錢要海景房嗎???? 到時當地的物價又高, 星幣又貴 (我對的是6.489.....) 只好多買兩個杯麪帶過去好了..............

仲有8日

沒有留言:

張貼留言