薯仔@台北 - 異地過新年

今次去旅行, 同伴係我既肥老豆波比, 從來未搭過飛機既佢, 終於可以衝上雲霄啦.....
我地今次既目的地係台灣, 我已經去過2次台北啦, 真係開始悶架啦, 而且我呢d浪人今次仲要跟團.....天呀....最重要係我去既日子係2月7日至2月9日..大年初一二三呀, 超級貴呀!!!!
今次既團其實都COVER哂所有要去既地方, 但我唔要同D唔識既人食飯呀, 我要離團...OR返酒店睇電視都得wor, 反正我本身都係睇台灣d電視節目多d!!!


*************************************************8
今次係我第2次唔係香港過新年, 之前係去美國exchange 既時候, 同返班香港exchanges or 留學生食團年飯....而今次, 係純粹去玩.....

本來一直都唔諗住新年黎台灣, 話哂中國人地方, d舖頭全部唔開點算, 但經過旅行社再三保証, 又真係冇其他choices之下, 落實左我既台灣之旅....

結果係機場見到康泰老細派利是, 好心派埋比隔離團啦, 唔同旅行社ja ma!

去到當地, 其實唔係好feel 到新年氣氛, 九份, 西門町差唔多所有舖頭都有開門, 士林好似仲多人過以前...




台北101 多左個福字, 都幾靚架




最後一日係橫風橫雨之中去左淡水碼頭, 水靚河飛, 算到此一遊吧! 可惜去唔到我想去既台北故事館....下次再去, maybe...


沒有留言:

張貼留言